Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Aanmelden voor nieuwsbrief
E-mailadres:

Veel gestelde vragen

IDEAL BETALING

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor betaling via Ideal, volg de stappen van het bestelproces en u komt op de Ideal betaal pagina uit. Rond de betaling af.

Indien betaling gelukt
Als de betaling is gelukt, dan komt u op de pagina met de melding dat de bestelling is gelukt en dat deze is betaald!

Indien betaling NIET gelukt
Indien de betaling niet is gelukt, dan wordt dit op het scherm getoond. Het is dan mogelijk via "Mijn Account", "Bestellingen" naar de laatste bestelling te gaan en de betaling opnieuw uit te voeren. U kunt dan op de knop "Betaling voltooien" klikken. U wordt dan wederom naar de Ideal betaalpagina gestuurd.

Correctie op de order
Indien er een correctie op de order moet plaatsvinden, omdat we niet alles kunnen leveren of omdat het weegartikelen betreft en er treedt een verschil op tussen bedrag betaalt en het orderbedrag, dan zal er indien er sprake is van teveel ontvangen door Gelukkig Dier, het verschil z.s.m. worden overgemaakt op uw rekeningnr. Indien u te weinig heeft betaald, dient dit bij het afhalen/bezorgen contact te worden voldaan. 

KORTING

zie http://www.gelukkigdier.nl/t/KortingbijGelukkigDier

WERKWIJZE

Wat is de werkwijze van Gelukkig Dier?
In het kort gezegd, u plaatst een bestelling via de website, is de bestelling goed ontvangen door ons, dan krijgt u per ommegaande een bevestigingsmail in uw mailbox (is dit niet het geval, dan is de bestelling niet goed gegaan, of de mail zit in uw spambox).

Als u bent ingelogd kunt u uw bestellingen controleren onder 'Mijn account' en dan 'Bestellingen'.

Binnen 2 dagen mailen wij dat de bestelling is ontvangen en of we alles kunnen leveren, of welke producten er niet leverbaar zijn. Vervolgens doen wij een bezorgvoorstel en komen op afgesproken tijdstip uw bestelling bezorgen.

Waarom moet ik voor zondagavond 20.00 uur bestellen?
Op zondagavond maken wij de bestellingen voor de diverse leveranciers klaar, zodat wij weten wat er ingekocht moet worden en wij maken een planning voor ons zelf, zodat wij alle bestellingen op tijd voor levering of afhalen klaar hebben staan.

Groepsorders
Als je mee doet aan een groepsorder, dan kun je bij Bezorgadres het adres invoeren bij wie het geleverd moet worden. Vul dan bij het bezorgadres bij achternaam, de achternaam in van de persoon waar het bezorgt moet worden. Bij de stap BEZORGING kun je dan kiezen voor groepsorder. Op deze wijze worden er dan geen bezorg kosten in rekening gebracht. De initiatiefnemer van de groepsorder kan op dezelfde wijze de bestelling plaatsen.

PRODUCTEN

Wat gebeurt er als een besteld product niet leverbaar is?
Mocht er onverhoopt iets niet leverbaar zijn van de bestelling, dan overleggen wij dit van te voren, zodat uw de keus heeft voor een mogelijk vervangend product.

Doet Gelukkig Dier op eigen initiatief vervangende producten bij mijn bestelling?
Mocht er iets niet leverbaar zijn, dan doen wij nooit op eigen initiatief vervangende producten bij uw bestelling, maar overleggen dit altijd.

Gebeurt het vaak dat bestelde artikelen niet leverbaar zijn?
Nee, uit ervaring kunnen wij zeggen dat we 99% van de bestelde artikelen kunnen leveren, mits voor zondagavond 20.00 uur besteld en mits op voorraad bij de leverancier/producent.

Wij proberen van zogenaamde ‘risico’ artikelen zelf voldoende voorraad te hebben.

Ik ben op zoek naar een artikel/merk maar zie dit niet op de website, is het mogelijk om het toch te bestellen?
U mag ons altijd een mail sturen/bellen, dan kijken we wat we kunnen doen. Veel merken kunnen wij bestellen maar hebben we niet standaard op voorraad.

Hebben jullie helemaal geen voorraad?
Jawel, wij hebben een grote voorraad, maar diverse producten kopen wij wekelijks vers in.

Werking (permanente) winkelwagen
Een product wordt pas voor u gereserveerd als het bestelproces wordt afgerond en u een email van de bestelling heeft ontvangen. Het plaatsen van een product in de (permanente) winkelwagen betekent niet, dat het product, dan al voor u is gereserveerd

ROUTE / BEZORGING

Ik val onder route A, B of C wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Route A, B en C rijden wij op zaterdag, op donderdagavond mailen we een tijdsindicatie, met 1 uur marge, voor de levering op zaterdag. Voor de data kunt u kijken op de 'bezorg/afhaal pagina'.

Moet ik de dag van levering de hele dag thuis zijn?
Nee, wij mailen een aantal dagen voor de bezorging een tijdsindicatie met 1 uur marge, u zit dus maximaal 1 uur op de bezorger te wachten.

Wat als het leveren binnen de aangegeven tijdsindicatie niet lukt?
Dan nemen wij altijd contact met u op, om door te geven dat wij onverhoopt later zijn.

Gebeurt het vaak dat de aangegeven tijdindicatie niet lukt?
Nee, uit ervaring kunnen wij zeggen dat de aangegeven tijdsindicatie voor 99% lukt. Soms zijn we wat vroeger, mocht u dan niet thuis zijn proberen wij telefonisch contact te zoeken, om aan te geven dat wij vroeger zijn.

BESTELLING

Mijn bestelling is niet correct, wat moet ik doen?
Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op. Dan is het voor ons ook nog mogelijk om 1 en ander na te kijken. Mocht er een artikel vergeten zijn, dan wordt dit uiteraard vergoed.

Gebeurt het vaak dat een bestelling niet correct wordt geleverd?
Ook nu weer kan ik uit ervaring zeggen dat wij heel precies zijn met het verzamelen en inpakken van uw bestelling, maar ook wij zijn mensen en maken fouten. Maar ook heir weer, zeker 99% van de bestellingen leveren wij correct.

Leveren jullie een missend artikel na?
Nee, in principe doen we niet aan nalevering. Omdat wij graag alles meteen afhandelen, dus zijn we een artikel vergeten, maken wij het verschuldigde bedrag meteen aan u over.

Mocht er echt een groot deel van de bestelling missen, dan lossen we dat uiteraard correct op, zodat u niet zonder eten voor uw dier komt te zitten.